مقدمه

نکته 1: در نظرسنجی های آنلاین شرکت کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد در مدرسه، شرکت در نظرسنجی های آنلاین است. بسیاری از شرکت‌ها نظرسنجی‌های آنلاین پولی را ارائه می‌کنند که می‌توانند در زمان آزاد شما تکمیل شوند. می توانید این نظرسنجی ها را در وب سایت هایی مانند Swagbucks، Survey Junkie و Vindale Research پیدا کنید. طبق یک مقاله فوربس، “15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین"، نظرسنجی های آنلاین یک راه عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی بدون خروج از خانه است.

نکته 2: یادداشت های خود را بفروشید

اگر یادداشت برداری عالی هستید، می توانید یادداشت های خود را به همکلاسی های خود بفروشید. می توانید یادداشت های خود را در وب سایت هایی مانند Etsy یا Notesale بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، “10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل"، فروش یادداشت های شما می تواند راهی سودآور برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 3: کتاب های درسی خود را اجاره کنید

کتاب‌های درسی ممکن است گران باشند و بسیاری از دانش‌آموزان در نهایت آنها را تازه می‌خرند تا فقط برای یک ترم از آن‌ها استفاده کنند. برای کسب درآمد می توانید کتاب های درسی خود را به دانش آموزان دیگر اجاره کنید. می توانید کتاب های درسی خود را در وب سایت هایی مانند Chegg یا TextbookRush اجاره کنید. طبق یک مقاله NerdWallet، “10 راه برای صرفه جویی در پول در کتاب های درسی"، اجاره کتاب های درسی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و مقداری پول نقد اضافی برای شما به ارمغان بیاورد.

نکته 4: در Gig Economy شرکت کنید

اقتصاد گیگ یک راه عالی برای کسب درآمد در مدرسه است. شما می توانید با انجام کارهایی مانند نوشتن به صورت آزاد، نشستن با حیوانات خانگی یا تحویل غذا در اقتصاد گیگ شرکت کنید. طبق مقاله فوربس، «15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین»، شرکت در اقتصاد گیگ می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی باشد.

نکته 5: آثار هنری خود را بفروشید

اگر استعداد هنری دارید، می توانید آثار هنری خود را به صورت آنلاین بفروشید. می توانید آثار هنری خود را در وب سایت هایی مانند Etsy یا Redbubble بفروشید. طبق یک مقاله The Balance، “10 راه برای کسب درآمد با هنر خود"، فروش آثار هنری شما می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 6: در آموزش آنلاین شرکت کنید

اگر در یک موضوع خاص عالی هستید، می توانید در آموزش آنلاین شرکت کنید. می توانید فرصت های تدریس آنلاین را در وب سایت هایی مانند TutorMe یا Chegg پیدا کنید. بر اساس مقاله فوربس، “15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین"، آموزش آنلاین می تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 7: لباس های قدیمی خود را بفروشید

شما می توانید لباس های قدیمی خود را در وب سایت هایی مانند ThredUp یا Poshmark بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، “10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل"، فروش لباس های قدیمی شما می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 8: در کار آزاد آنلاین شرکت کنید

شما می توانید در کارهای آزاد آنلاین مانند نوشتن، طراحی گرافیک یا توسعه وب شرکت کنید. می توانید کار آزاد آنلاین را در وب سایت هایی مانند Upwork یا Fiverr پیدا کنید. طبق یک مقاله فوربس، “15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین"، شرکت در کار آزاد آنلاین می تواند راهی عالی برای به دست آوردن مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 9: وسایل الکترونیکی قدیمی خود را بفروشید

می توانید وسایل الکترونیکی قدیمی خود را در وب سایت هایی مانند Gazelle یا NextWorth بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، «10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل»، فروش وسایل الکترونیکی قدیمی شما می تواند راهی عالی برای کسب پول اضافی باشد.

نکته 10: در گروه های متمرکز آنلاین شرکت کنید

می توانید در گروه های متمرکز آنلاین شرکت کنید تا مقداری پول نقد اضافی به دست آورید. می توانید گروه های تمرکز آنلاین را در وب سایت هایی مانند UserTesting یا Swagbucks پیدا کنید. طبق مقاله فوربس، «15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین»، شرکت در گروه‌های متمرکز آنلاین می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 11: مبلمان قدیمی خود را بفروشید

می توانید مبلمان قدیمی خود را در وب سایت هایی مانند Craigslist یا Facebook Marketplace بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، “10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل"، فروش مبلمان قدیمی شما می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 12: در نظرسنجی آنلاین برای پول نقد شرکت کنید

شما می توانید در نظرسنجی های آنلاین برای دریافت پول نقد در وب سایت هایی مانند InboxDollars یا Survey Junkie شرکت کنید. طبق یک مقاله فوربس، “15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین"، شرکت در نظرسنجی های آنلاین برای پول نقد می تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 13: کتاب های قدیمی خود را بفروشید

می توانید کتاب های قدیمی خود را در وب سایت هایی مانند آمازون یا BookScouter بفروشید. به گزارش آرتی Business Insidercle، «10 راه برای کسب درآمد در کالج بدون شغل»، فروش کتاب‌های قدیمی شما می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 14: در کنسرت های آنلاین شرکت کنید

شما می توانید در کنسرت های آنلاین مانند pet-sitting یا house-sitting شرکت کنید. می توانید کنسرت های آنلاین را در وب سایت هایی مانند Rover یا Care.com پیدا کنید. طبق یک مقاله فوربس، “15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین"، شرکت در کنسرت های آنلاین می تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 15: دی وی دی و سی دی های قدیمی خود را بفروشید

شما می توانید دی وی دی ها و سی دی های قدیمی خود را در وب سایت هایی مانند Decluttr یا MusicMagpie بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، «10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل»، فروش دی وی دی و سی دی های قدیمی شما می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 16: در بازاریابی آنلاین وابسته شرکت کنید

شما می توانید با تبلیغ محصولات یا خدمات شرکت های دیگر و کسب پورسانت در بازاریابی اینترنتی وابسته شرکت کنید. شما می توانید فرصت های بازاریابی آنلاین وابسته را در وب سایت هایی مانند کمیسیون Junction یا ShareASale پیدا کنید. طبق مقاله فوربس، “15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین"، شرکت در بازاریابی اینترنتی وابسته می تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 17: عکس های قدیمی خود را بفروشید

می توانید عکس های قدیمی خود را در وب سایت هایی مانند Shutterstock یا iStock بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، «10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل»، فروش عکس های قدیمی شما می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 18: در نوشتن آنلاین مستقل شرکت کنید

شما می توانید با نوشتن مقاله یا پست وبلاگ برای شرکت های دیگر در نویسندگی آزاد آنلاین شرکت کنید. شما می توانید فرصت های نوشتن آزاد آنلاین را در وب سایت هایی مانند Upwork یا Freelancer پیدا کنید. طبق یک مقاله فوربس، “15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین"، شرکت در نویسندگی آزاد آنلاین می تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 19: دستگاه های الکترونیکی قدیمی خود را بفروشید

می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی قدیمی‌تان مانند تلفن‌های هوشمند یا لپ‌تاپ‌ها را در وب‌سایت‌هایی مانند Gazelle یا NextWorth بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، “10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل"، فروش دستگاه های الکترونیکی قدیمی شما می تواند راهی عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی باشد.

نکته 20: در آموزش آنلاین برای کودکان شرکت کنید

شما می توانید در آموزش آنلاین برای کودکان در وب سایت هایی مانند TutorMe یا Chegg شرکت کنید. طبق مقاله فوربس، «15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین»، شرکت در آموزش آنلاین برای بچه ها می تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

نکته 21: لوازم جانبی لباس قدیمی خود را بفروشید

می توانید لوازم جانبی لباس های قدیمی خود مانند کلاه یا روسری را در وب سایت هایی مانند Etsy یا eBay بفروشید. طبق یک مقاله Business Insider، “10 راه برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل"، فروش لوازم جانبی لباس قدیمی شما می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

نکته 22: در گروه های متمرکز آنلاین برای پول نقد شرکت کنید

شما می توانید در گروه های متمرکز آنلاین برای دریافت پول نقد در وب سایت هایی مانند UserTesting یا Swagbucks شرکت کنید. طبق مقاله فوربز، «15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین»، شرکت در گروه‌های متمرکز آنلاین برای پول نقد می‌تواند راهی عالی برای کسب مقداری پول نقد اضافی باشد.

منابع :‌

  1. 15 روش قانونی برای کسب درآمد آنلاین توسط فوربس
  2. 10 روش برای کسب درآمد در دانشگاه بدون شغل توسط Business Insider
  3. 10 روش برای صرفه جویی در هزینه کتاب های درسی توسط NerdWallet

نتیجه گیری

کسب درآمد در مدرسه می تواند چالش برانگیز باشد، اما راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. با پیروی از نکات ذکر شده در این راهنما، می توانید مقداری پول نقد اضافی در حالی که همچنان بر تحصیل خود متمرکز هستید، به دست آورید. به یاد داشته باشید که همیشه هنگام شرکت در فرصت های آنلاین محتاط باشید و فقط در فرصت های قانونی شرکت کنید. موفق باشید!

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...